חדשות חמות

לקוחה שלנו פנתה אלינו בעקבות סירוב לפדות את חלקה בכספים שנצברו בקופת גמל גדיש לאחר פטירת אימה. למרות שהייתה רשומה כמוטבת במחשבי פסגות ובנק הפועלים, נתקלנו בטענה כי חסר כתב מינוי המוטבים הרלוונטי. בנוסף, נדרשה הלקוחה לקבל צו קיום צוואה, אך המצב הסתבך מכיוון שאימה נישלה אותה מהירושה בצוואה. עו"ד ציון בהלול, יחד עם צוות המשרד, פעלו בנחישות להתגבר על האתגרים שהציבו פסגות ובנק הפועלים. לאחר מאמצים רבים, הצליח עו"ד בהלול להשיג את הכסף המגיע ללקוחה מבלי להיגרר להליך משפטי, והכספים נפדו לחשבונה.


  • תאריך:06/04/2022 16:50
  • מיקום

תיאור

## ניצחון במאבק על כספי קופת הגמל: הלקוחה זכתה בכספה ללא הליך משפטי!

משרד עו"ד ציון בהלול גאה לשתף בהישג משמעותי נוסף בתחום הליטיגציה. הפעם מדובר במאבק על כספי קופת גמל, שנפתר בהצלחה רבה וללא כל צורך בהליך משפטי.

### מהות המקרה

לקוחה פנתה אלינו לאחר שגילתה כי היא המוטבת למחצית מהכספים שנצברו בקופת גמל גדיש בעקבות פטירת אימה. על אף שהייתה רשומה כמוטבת במחשבי פסגות ובנק הפועלים, נתקלה בסירוב לפדות את הכספים בטענה שחסר כתב מינוי המוטבים.

### בעיות נוספות שהתעוררו

מכיוון שלא נמצא פיזית כתב מינוי המוטבים, ביקשו פסגות צו קיום צוואה. הבעיה העיקרית של הלקוחה הייתה שאימה נישלה אותה מהירושה בצוואה, מה שהקשה על המצב אף יותר.


### המאמץ המשפטי

במשרדנו, בניהולו של עו"ד ציון בהלול, ליטיגטור ומומחה לחקירת עדים, התגייסנו למשימה. עו"ד בהלול וצוותו פעלו בנחישות והתמודדו עם האתגרים שהציבו פסגות ובנק הפועלים.


### ההצלחה

לאחר מאמצים רבים והתעקשות בלתי מתפשרת, הצליח עו"ד בהלול להשיג את הכסף המגיע ללקוחה מבלי להיגרר להליך משפטי. הכספים נפדו לחשבונה, והיא זכתה בצדק המגיע לה.

### סיכום

ההישג הזה מדגיש את כוחו ויכולתו של עו"ד ציון בהלול להשיג תוצאות מרשימות עבור לקוחותיו. משרדנו ימשיך לפעול בנחישות למען זכויות לקוחותינו בכל תחומי המשפט.