חדשות חמות בטיפול המשרד 68993-01-17

בפסק דין שניתן לאחרונה בבית משפט השלום בפתח תקווה, התביעה המשפטית שהוגשה על ידי יהונתן שמש ובת אל מן נגד רינה אלון סינגר נדחתה, תוך קבלת התביעה שכנגד שהגישה סינגר. השופטת מרים קראוס החליטה כי התביעה שהוגשה נגד סינגר מתבססת על טענות שלא הוכחו ומתמקדת בליקויים שכלל לא היו בפועל.


  • תאריך:23/03/2020 08:10
  • מיקום פתח תקווה, ישראל (מפה)

תיאור

בפסק דין  שניתן לאחרונה בבית משפט השלום בפתח תקווה, התביעה המשפטית שהוגשה על ידי יהונתן שמש ובת אל מן נגד רינה אלון סינגר נדחתה, תוך קבלת התביעה שכנגד שהגישה סינגר. השופטת מרים קראוס החליטה כי התביעה שהוגשה נגד סינגר מתבססת על טענות שלא הוכחו  ומתמקדת בליקויים שכלל לא היו בפועל.

עו"ד ציון בהלול, המומחה לחקירת עדים וליטיגטור מוביל, ייצג את רינה סינגר בהצלחה רבה.  המקצועיות של בהלול בחדרי הדיונים, יחד עם יכולתו לנהל הגנה נחושה ומדוקדקת, הובילו לכך שלא רק שהתביעה נגד לקוחתו נדחתה, אלא גם תביעה שכנגד שהוגשה על ידי סינגר נתקבלה במלואה.

במהלך המשפט, הובאו לבית המשפט ראיות ועדויות שהוצגו על ידי בהלול, שהראו כי הנזקים שהתובעים טענו להם לא היו בפועל וכי התובעים עצמם נקטו בפעולות שגרמו לנזקים לדירה. ההכרעה הכללית קובעת שהתובעים ישלמו לסינגר פיצוי כספי של 52,500 ש"ח בעקבות הנזקים שנגרמו ועלויות משפט בסך 10,000 ש"ח.