חדשות חמות בטיפול המשרד

עורך הדין ציון בהלול, המתמחה בליטיגציה וחקירת עדים, מייצג את התובעים במשפט זה. בהלול, בעל ניסיון רב במקרים של הונאות נדל"ן, מציין כי מטרתו היא לחשוף את ההטעיות והשקרים שהובילו את לקוחותיו להפסיד סכומים גדולים של כסף ולהבטיח את זכותם לפיצוי הולם. בהלול עתיד להביא מומחים בתחום הנדל"ן לטעון בפני בית המשפט כי הנתבעים פעלו בזדון וללא תום לב


  • תאריך:16/11/2022 20:32
  • מיקום

תיאור

בבית המשפט האזרחי בתל אביב, תובעים זוג משקיעים ישראלים את יוסף גייקובס ואת חברת י.ח. דייטש בטענה שנפלו קורבן להונאה מתוחכמת. התובעים, ששמרו על זהירות רבה בהשקעותיהם בארץ, החליטו להרחיב את פעילותם לשוק האמריקאי תחת הבטחות שקיבלו מהנתבעים על תשואות גבוהות.

לפי התביעה, הזוג נמשך אחרי פרסומת בפייסבוק שהבטיחה השקעה משתלמת בנכסים בעיר דטרויט, אך עם הזמן התברר שההבטחות לא התממשו והכספים אבדו. התובעים העבירו סכומים גדולים לחשבון החברה, אך הנכסים שהיו אמורים להיות רשומים על שמם לא נרכשו בפועל וההכנסות מהשכירויות לא הופיעו.

עורך הדין ציון בהלול, המתמחה בליטיגציה וחקירת עדים, מייצג את התובעים במשפט זה. בהלול, בעל ניסיון רב במקרים של הונאות נדל"ן, מציין כי מטרתו היא לחשוף את ההטעיות והשקרים שהובילו את לקוחותיו להפסיד סכומים גדולים של כסף ולהבטיח את זכותם לפיצוי הולם. בהלול עתיד להביא מומחים בתחום הנדל"ן לטעון בפני בית המשפט כי הנתבעים פעלו בזדון וללא תום לב.

המקרה ממתין לפסק דין ומושך תשומת לב רבה, כשהוא מציג את הסיכונים הכרוכים בהשקעות נדל"ן בחו"ל והצורך בבדיקה מעמיקה של ההצעות השונות והגורמים המעורבים בהן. הזוג תובע פיצויים בסך מאות אלפי שקלים על הנזק הכלכלי והנפשי שנגרם להם כתוצאה מהעסקה הנטענת.